ANIVERSARE. Bogdan Enoiu (centru) a sarbatorit zece ani de activitate alaturi de clientii fericiti
McCann Erickson a anuntat rezultatele competitiei pentru cei mai buni publicitari din Noua Europa, Golden Drum 2006. Trandafirul de aur si titlul de Agentia Anului au fost un frumos cadou aniversar pentru McCann, care implineste zece ani de existenta pe piata din Romania.
Daca am gandi concursurile creativilor in termeni de campionate de fotbal, Golden Drum ar fi Europenele, iar Cannes Lions, Campionatul Mondial.
Este contextul de sens in care Bogdan Enoiu, directorul McCann Erickson, a anuntat strategia si principiile agentiei si, simultan, intentia echipei pe care o conduce de a face o surpriza frumoasa si la Cannes: "Participam de sase ani la Golden Drum, vrem sa ramanem in continuare sus si sa fim cei care vor sparge gheata si la Cannes Lions, campionatul mondial al publicitatii in lume", a mentionat Bogdan Enoiu. Contextul a fost favorabil si semnalarii unor tare nationale care au mare legatura cu intelepciunea populara sintetizata intr-o zicala cu o capra. "In Romania, lucrurile stau, din pacate, de multe ori astfel, cand cineva incearca sa traga la poarta, ceilalti il apuca de picioare si il trag inapoi", a continuat Gabriel Liiceanu, unul dintre clientii McCann, cu lucrari premiate la Golden Drum. Ca si in cazul sportivilor care urca pe podiumurile concursurilor importante, premiantii de la McCann au fluturat pe scena din Portoroz tricolorul intr-un elan de mandrie justificata.
LOBBY. Se dovedeste ca nu numai sportul este un ambasador bun pentru Romania, ci si creativitatea publicitara. "Exista tari care prin mesaje unitare si profesioniste incearca sa-si construiasca o imagine. Noi nu facem parte din aceste tari, dar incercam fiecare dintre noi sa lasam macar o mica urma. Iar spiritul de echipa ar trebui sa ne caracterizeze mai mult ca