China a depasit Germania in ceea ce priveste productia auto si s-a instalat pe al treilea loc la nivel mondial, dupa Statele Unite si Japonia.
Cu cele 3.6 milioane de masini produse in primul semestru de imperiul asiatic, China a reusit sa adune o productie cu peste 20% mai mare decat cea a Germaniei, care pana acum se situa pe podium. Pozitia Chinei nu este deloc suprinzatoare, expertii apreciind ca in cel mult cinci ani statul asiatic va deveni primul producator si consumator auto.
La nivel mondial, numarul de masini construite a crescut cu 6% fata de anul trecut. Astfel, productia de masini a explodat in India, in China si in America de Sud, regiuni in care cresterea se situeaza la circa 18%.
Tarile care inca nu sunt membre ale Uniunii Europene, printre care si Romania, au crescut la acest capitol, in medie, cu 5-6%, in timp ce in statele comunitare si in SUA ritmul de productie se mentine constant. Una dintre tarile care au scazut enorm in ultimul an din punctul de vedere al productiei este Franta, ai carei constructori au diminuat productia interna cu 11.2%.
China a depasit Germania in ceea ce priveste productia auto si s-a instalat pe al treilea loc la nivel mondial, dupa Statele Unite si Japonia.
Cu cele 3.6 milioane de masini produse in primul semestru de imperiul asiatic, China a reusit sa adune o productie cu peste 20% mai mare decat cea a Germaniei, care pana acum se situa pe podium. Pozitia Chinei nu este deloc suprinzatoare, expertii apreciind ca in cel mult cinci ani statul asiatic va deveni primul producator si consumator auto.
La nivel mondial, numarul de masini construite a crescut cu 6% fata de anul trecut. Astfel, productia de masini a explodat in India, in China si in America de Sud, regiuni in care cresterea se situeaza la circa 18%.
Tarile care inca nu sunt membre ale Un