- Diverse - nr. 203 / 16 Octombrie, 2006 Joi dupa-amiaza, Auto Top Targu-Mures a prezentat, la putin timp dupa lansarea pe plan national, ultimul model al binecunoscutului Volkswagen Jetta, aflat acum la cea de-a 5-a generatie. Conceput special pentru a face trecerea de la popularul Golf la distinctul Passat, VW Jetta este disponibil pe piata romaneasca in doua variante de echipare _ Trendline si Comfortline, dar si in doua versiuni ale propulsorului _ 1,6 (102 CP) pe benzina si 1,9 TDI (105 CP) pe motorina. Comparativ cu Bora, model care a iesit, temporar, din atentia concernului auto german, noua Jetta a crescut semnificativ in dimensiuni. Concret, plusul este vizibil la spatiul disponibil pentru pasagerii din spate. Lungimea noului automobil a crescut cu 17,8 cm si masoara acum 4,55 m. Inaltimea limuzinei este de 1,46 m (+1,3 cm), in timp ce castigul de latime este de 4,6 cm (1,78 m). In acelasi timp, ampatamentul a ajuns la 2,58 m, dupa o crestere de 6,5 cm. Nemtii au reusit si la capitolul design o imbinare aproape perfecta intre dinamism si eleganta. Grila cromata a radiatorului, in forma literei V, arata clar apropierea de Golf GTI sau Passat, inducand, in acelasi timp, notiunea de eleganta si sportivitate la o masina de clasa compacta. Partea din spate este aproape identica cu cea de la VW Passat, pentru ca proiectantul a tinut sa foloseasca din nou stopurile de tip LED, caracteristice constructorului german. La interior, in afara de luminozitatea si transparenta din habitaclu cu care ne-a obisnuit VW, Jetta beneficiaza de comenzi usor accesibile, asa-numitele butoane instinctive, de un portbagaj de 527 l, mai mare cu 72 l fata ultima generatie, dar si de spatarul banchetei din spate rabatabil asimetric, pentru o incarcare suplimentara a masinii. Pretul cu toate taxele incluse porneste de la 20.402 euro (Trendline) si ajunge, cu toate dotarile suplimentare d