Compania Romania Hypermarche va deschide la 24 octombrie, in Cluj-Napoca, primul magazin Cora din provincie, reteaua concentrandu-se pana in prezent exclusiv pe piata din Bucuresti. Hipermarketul Cora din Cluj-Napoca a necesitat investitii de peste 20 de milioane de euro, potrivit reprezentantilor companiei. Magazinul va avea o suprafata totala de 20.000 de metri patrati, dintre care 9.000 de metri patrati vor constitui zona de vanzare, si va dispune totodata de o parcare cu 1.200 de locuri. Reteaua Cora include in prezent doua magazine, ambele in Capitala. Primul hipermarket de acest tip a fost deschis in 2003, in cartierul Pantelimon, in urma unei investitii de 50 mil. euro, in timp ce al doilea a fost inaugurat in luna septembrie a anului trecut, in zona Lujerului, dupa lucrari de 40 mil. euro. Strategia companiei pe termen lung vizeaza realizarea unor investitii totale de circa 500 mil. euro, pe piata locala, si deschiderea a 14 hypermaketuri. Romania Hypermarche a incheiat anul 2005 cu o cifra de afaceri de aproape 640 mil. lei (177 mil. euro), in crestere cu 56% fata de rezultatul din anul precedent. Totodata, anul trecut a marcat si trecerea companiei pe profit, de la o pierdere de 15,4 mil. lei in 2004 la un profit brut de 8,7 mil. lei. Cora face parte din portofoliul de marci al grupului franco-belgian Louis Delhaize, prezent in Romania si prin intermediul magazinelor de discount Profi. La nivel mondial, compania detine si retelele de supermarketuri Match si Smatch, magazinele specializate in gradinarit Truffaut, magazinele de animale Animalis, precum si cybermarketurile prin Internet Houra.fr. Grupul Louis Delhaize a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de peste 11 miliarde de euro. Compania Romania Hypermarche va deschide la 24 octombrie, in Cluj-Napoca, primul magazin Cora din provincie, reteaua concentrandu-se pana in prezent exclusiv pe piata