Compania Romania Hypermarche va deschide la 24 octombrie, in Cluj-Napoca, primul magazin Cora din provincie, in care au fost investiti peste 20 milioane euro, potrivit reprezentantilor companiei.
Magazinul va avea o suprafata totala de 20.000 de metri patrati, dintre care 9.000 de metri patrati vor constitui zona de vanzare, si va dispune totodata de o parcare cu 1.200 de locuri.
Reteaua Cora include in prezent doua magazine, ambele in Capitala. Primul hypermarket de acest tip a fost deschis in 2003, in cartierul Pantelimon, in urma unei investitii de 50 milioane euro, in timp ce al doilea a fost inaugurat in luna septembrie a anului trecut, in zona Lujerului, dupa lucrari de 40 milioane euro. Strategia companiei pe termen lung vizeaza realizarea unor investitii totale de circa 500 milioane euro, pe piata locala, si deschiderea a 14 hypermaketuri.
Romania Hypermarche a incheiat anul 2005 cu o cifra de afaceri de aproape 640 milioane lei (177 milioane euro), in crestere cu 56% fata de rezultatul din anul precedent. Totodata, anul trecut a marcat si trecerea companiei pe profit, de la o pierdere de 15,4 milioane lei in 2004 la un profit brut de 8,7 milioane lei.
Cora face parte din portofoliul de marci al grupului franco-belgian Louis Delhaize, prezent in Romania si prin intermediul magazinelor de discount Profi. La nivel mondial, compania detine si retelele de supermarketuri Match si Smatch, magazinele specializate in gradinarit Truffaut, magazinele de animale Animalis, precum si cybermarketurile prin Internet Houra.fr. Grupul Louis Delhaize a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de peste 11 miliarde euro.
Compania Romania Hypermarche va deschide la 24 octombrie, in Cluj-Napoca, primul magazin Cora din provincie, in care au fost investiti peste 20 milioane euro, potrivit reprezentantilor companiei.
Magazinul va avea o suprafat