LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton, cel mai mare producator mondial de bunuri de lux, a declarat ca vanzarile au crescut cu 6,7 procente in trimestrul trei, in urma cererii europene ridicate pentru gentile Vuitton si ceasurile Tag Heuer, scrie Bloomberg. Vanzarile au crescut la 3,66 miliarde de euro (4,6 miliarde de dolari), de la 3,43 miliarde de euro anul trecut, potrivit calculelor facute de Bloomberg bazate pe cifrele din ultimele noua luni date publicitatii de catre compania cu sediul la Paris. Europenii s-au grabit sa ajunga la primul magazin LVMH deschis pe Champs Elysees, in Paris, din moment ce economia regionala a avut cel mai rapid ritm de crestere din ultimii cinci ani. Producatorii de bunuri de lux s-ar putea confrunta cu o crestere mai slaba in a doua jumatate a anului, pe masura ce euro prinde putere in fata dolarului si a yenului, spun analistii, printre care si Melanie Flouquet de la J.P. Morgan Chase din Paris. LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton, cel mai mare producator mondial de bunuri de lux, a declarat ca vanzarile au crescut cu 6,7 procente in trimestrul trei, in urma cererii europene ridicate pentru gentile Vuitton si ceasurile Tag Heuer, scrie Bloomberg. Vanzarile au crescut la 3,66 miliarde de euro (4,6 miliarde de dolari), de la 3,43 miliarde de euro anul trecut, potrivit calculelor facute de Bloomberg bazate pe cifrele din ultimele noua luni date publicitatii de catre compania cu sediul la Paris. Europenii s-au grabit sa ajunga la primul magazin LVMH deschis pe Champs Elysees, in Paris, din moment ce economia regionala a avut cel mai rapid ritm de crestere din ultimii cinci ani. Producatorii de bunuri de lux s-ar putea confrunta cu o crestere mai slaba in a doua jumatate a anului, pe masura ce euro prinde putere in fata dolarului si a yenului, spun analistii, printre care si Melanie Flouquet de la J.P. Morgan Chase din Paris.