Phil Friedman, presedintele si directorul executiv CGS: "O componenta foarte importanta a extinderii noastre in Romania este deschiderea in Bucuresti a unui centru de dezvoltare software, unde estimez ca in urmatorii doi ani vom angaja aproximativ 300 de oameni." Compania americana CGS a cumparat EasyCall, o firma cu 600 de angajati infiintata acum patru ani de catre un fost angajat Connex.
Computer Generated Solutions (CGS), companie IT din SUA, a achizitionat compania romanesca EasyCall Comunicatii S.A., un call-center fondat in 2002 de catre un fost angajat Connex, Vladimir Sterescu (31 de ani), si partenerii sai Sorin Cristescu (56 de ani) si Rusu Gheorghe (64 de ani). Valoarea tranzactiei nu a fost data publicitatii de catre oficialii celor doua companii.
Compania EasyCall a avut anul trecut o cifra de afaceri de 1,8 milioane de euro si un profit de 50.000 de euro, conform Ministerului de Finante. Compania are in acest moment peste 600 de angajati si este cea mai mare companie de call-center din Romania, conform oficialilor EasyCall. Pentru acest an compania are estimata o cifra de afaceri de 3,4 milioane de euro si a inregistrat la jumatatea anului o cifra de afaceri de 1,7 milioane de euro, conform lui Vladimir Sterescu.
Compania ofera servicii de contact-center pentru companii locale ce activeaza in domenii precum telefonie mobila si financiar-bancar. EasyCall are insa si clienti externi pentru care opereaza in Romania.
"In urma investitiilor CGS urmeaza sa ne dezvoltam foarte mult anul viitor. Tot ce pot sa va spun in acest moment este ca vom dezvolta o strategie comuna luna viitoare", a declarat pentru ZF Vladimir Sterescu, directorul general al companiei.
"Achizitia EasyCall face parte din expansiunea noastra mondiala si venirea noastra in Romania este foarte importanta pentru noi", a declarat pentru ZF