românească a grupului portughez cu acelaşi nume. Numele se află deja pe buzele directorilor din Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR), deşi proiectul românească a grupului portughez cu acelaşi nume.
Numele se află deja pe buzele directorilor din Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR), deşi proiectul se află abia în faza premergătoare studiului de fezabilitate. Lucrarea va fi realizată după metoda DB (design&build), adică firma care realizează proiectul se va ocupa şi de execuţie. "Înclin să cred că realizarea pasajului inferior de la Băneasa o va face firma Lena, pentru că deja lucrează la extinderea DN1 la şase benzi şi construieşte cele două pasaje superioare dintre Băneasa şi Otopeni", a declarat, pentru Adevărul, Mihai Iuga, director tehnic în cadrul CNADNR. El a explicat că, în aceste condiţii, construirea pasajului subteran va fi o extensie la lucrările pe care Lena le execută pe ruta DN1. "Organizarea de şantier este deja făcută. Ar fi mult mai uşor să lucreze în continuare aceeaşi firmă", adaugă directorul Iuga. Cu toate acestea, autorităţile vor să organizeze o licitaţie pentru atribuirea lucrărilor în luna ianuarie a anului viitor. Sigur este că, până în luna noiembrie 2007, pasajul inferior Băneasa ar trebui să fie gata, proiectul fiind programat să înceapă în martie. După realizarea pasajului, dacă se ţine cont de contribuţia tuturor lucrărilor de fluidizare a traficului între Băneasa şi Otopeni, drumul de la Casa Presei până la Aeroportul Otopeni ar trebui să fie străbătut cu maşina în aproximativ 15 minute.
Lena, pe lista "neagră" a edililor Capitalei
Imaginea companiei Lena printre primarii Bucureştilor nu este una bună: străzi neterminate, lucrări întârziate şi multe amenzi. Ei spun că de aproape doi ani se văd nevoiţi să lucreze cu această firmă de construcţi