Cristian Herghelegiu, MBS partner account manager, Microsoft Romania: Interesul in crestere al companiilor pentru aplicatii care sa-i ajute in gestionarea relatiilor cu clientii este un fenomen evident din feedback-ul pe care l-am primit pana acum. Subsidiara din Romania a Microsoft, cel mai mare producator de software din lume, are ca obiectiv sa ajunga numarul unu in topul furnizorilor de aplicatii de management al relatiilor cu clientii, a declarat pentru ZF Cristian Herghelegiu, MBS partner account manager Microsoft Romania.
In luna decembrie a anului trecut, compania a lansat pe piata locala aplicatia Dynamics CRM 3.0, prima de acest tip care a fost promovata de Microsoft in Romania.
"Anul acesta ne concentram puternic pe acest segment de piata. Dar, din cifrele preliminare, avem toate motivele sa credem ca am ajuns deja pe locul al treilea", a declarat Cristian Herghelegiu. In topul vanzatorilor de software CRM (customer relationship management) se situau anul trecut, conform studiilor IDC, companiile SAP, Oracle si Siveco.
Notiunea de software CRM acopera metode si tehnologii utilizate de companii pentru a-si intermedia relatia cu clientii. Informatiile despre clientii companiei sunt folosite de multe ori pentru a mentine legatura in mod personalizat cu fiecare dintre ei, scopul acestor aplicatii fiind acela de a apropia compania de clienti.
"Interesul in crestere al companiilor pentru aplicatii care sa-i ajute in gestionarea relatiilor cu clientii este un fenomen evident din feedback-ul pe care l-am primit pana acum", a spus Herghelegiu, adaugand ca Microsoft vizeaza cresteri ale vanzarilor de aplicatii CRM de 100% de la an la an. "Peste 3 ani ne-am propus sa ajungem pe primul loc in Romania."
Modelul de business al Microsoft se bazeaza pe vanzarea prin intermediul partenerilor autorizati. Reteaua care implementeaza solutia