Etapa de la Deva, Raliul Hunedoarei Lukoil, a incheiat sezonul competitional 2006 din Campionatul de Raliuri al Romaniei. Pentru echipa SEAT a fost un an marcat de problemele ridicate de lipsa unui regulament coerent.
Din aceasta cauza, cele doua automobile SEAT Ibiza cu motor diesel nu au putut fi inscrise la grupa A - conform fisei de omologare FIA -, fapt care a influentat negativ atat rezultatele celor doua echipaje, cat si performantele echipei.
In conditiile in care echipajul Adrian Dragan - Vali Bradateanu a fost inscris la grupa N, iar echipajul Heinz Göllner - Dan Spuderka la Grupa H, echipa nu a punctat decat la capitolul imagine intrucat, in ambele cazuri, adversarii au beneficiat de masini mult mai puternice si cu tractiune integrala.
La fel s-a intamplat si la ultima etapa. Din pacate, doar automobilul SEAT Ibiza pilotat de Adrian Dragan s-a aliniat la start, pentru ca masina duetului brasovean nu a fost gata din cauza unor piese care nu au ajuns la timp.
Pentru Adrian si Vali, Raliul Hunedoarei a reprezentat atat revenirea in circuit dupa accidentul petrecut la Campulung, cat si un adevarat antrenament in conditii de concurs. Echipa a urmarit identificarea problemelor care au cauzat lipsa de performanta a masinii SEAT Ibiza pe asfalt si testarea noilor anvelope Dunlop.
Adrian Dragan: "Chiar daca nu am fost refacut complet dupa accidentul de la Muscel - soldat cu o dubla fractura la piciorul drept - am tinut foarte mult sa iau startul la ultima etapa si sa aduc masina la sosire. Nu a fost o plimbare «la sosea» si, chiar daca timpii nu au fost fantastici, suntem foarte bucurosi ca am ajuns in ultimul parc inchis. Echipa si partenerii nostri au meritat din plin efortul nostru, daca avem in vedere dezavantajul ce le-a fost creat de deciziile FRAS. Suntem foarte multumiti de noile anvelope Dunlop, cu care am luat cunostinta abia