Cramele Recas estimeaza pentru sfarsitul acestui an o cifra de afaceri de aproximativ 8 milioane de euro, aceasta cunoscand o crestere de 20% fata de anul 2005, cand a fost inregistrata o cifra de afaceri de 6,4 milioane de euro. "Rezultatele pozitive estimate pentru anul 2006 reprezinta rezultatul efortului concentrat pe care il depunem permanent pentru imbunatatirea calitatii produselor noastre, prin efectuarea de investitii in productie, marketing si logistica. Dorim ca pe viitor sa fim recunoscuti ca fiind o marca de traditie care inspira calitate si incredere", a declarat Philip Cox, Director Comercial Cramele Recas.
Pe piata interna, Cramele Recas estimeaza o crestere a vanzarilor de 80% fata de anul 2005, ajungand la un total de de 2,2 milioane de sticle de vin. In prezent, producatorul Cramele Recas detine o cota de piata de 4%.
Rezultatele financiare inregistrate in 2006 vin ca o continuare fireasca a investitiilor facute de Cramele Recas pentru a dobandi un plus de calitate produselor sale. Investitiile efectuate in anul 2006 au constat in achizitionarea a 25 de masini noi, inclusiv masini de marfa si pentru agentii de vanzare, crearea a doua noi depozite logistice in Timisoara si Bucuresti, precum si investitiile in activitati de marketing. De asemenea, s-a recurs la o distributie proprie in Bucuresti si Timisoara, cu livrare la punctele de vanzare, Ho.Re.Ca sau supermarketuri. Pe viitor, compania intentioneaza continuarea programului de investitii, prin inlocuirea tuturor cisternelor existente cu cisterne de inox si cu automatizarea activitatii. In ceea ce priveste vanzarea, producatorul banatean este dispus sa diversifice oferta de produse cu o orientare spre vinurile de elita, dedicate segmentului Ho.Re.Ca, dar si vinurile distribuite prin marii retaileri, avand un raport foarte bun calitate/pret.
Cramele Recas estimeaza pentru