Gabriela Lungu, managing director al companiei de relatii publice Ogilvy Public Relations Worldwide, a decis sa paraseasca grupul Ogilvy incepand cu jumatatea lunii noiembrie, pentru a se dedica unor noi oportunitati profesionale.
„Plecarea mea nu trebuie sa surprinda pe nimeni si nici nu cred ca o face. Este o decizie fireasca dupa 10 ani petrecuti practic in aceeasi companie, in aceasta industrie in care oamenii nu prea stau intr-un loc mai mult de cativa ani... Ogilvy este si va ramane prima mea dragoste - un brand legendar, o scoala extraordinara. Pentru mine insa a venit vremea absolvirii...", declara Gabriela Lungu.
Pana la momentul plecarii efective, prevazuta pentru 15 noiembrie, Gabriela Lungu va continua sa se implice in toate aspectele operationale ale companiei pentru a-si servi clientii si a-si sprijini echipa si top managementul. Ogilvy Group Romania va anunta in curand decizia in ce priveste conducerea Ogilvy PR.
Ogilvy Public Relations este in prezent numarul 3 in industria de PR din punct de vedere al cifrei de afaceri. Compania de relatii publice a adus in acelasi timp locul 1 in PR pentru grupul Ogilvy, conform studiului AdMarket Research 2006, criteriul fiind numarul clientilor care au lucrat cu compania anul trecut.
Ogilvy Public Relations a fost infiintata in 1999, iar Gabriela Lungu o coordoneaza din septembrie 2002.
Pe de alta parte, Albert Nica conduce incepand de saptamana aceasta Departamentele de creatie ale grupului Ogilvy Romania, in calitate de Executive Creative Director. Nica va conduce activitatea creativa a intregului grup si va realiza o reorganizare din punct de vedere al structurii echipei, alaturi de Dani Macarie, Group Creative Director OgilvyOne si 141 Romania, si ceilalti oameni-cheie din echipa de creatie. Albert are o experienta de 12 ani in industria de publicitate, atat in sectorul corporate