Kraft Foods Romania, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata ciocolatei si a cafelei, a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 80,4 milioane euro, ceea ce reprezinta o crestere cu 18% fata de 2004. "Avem o crestere peste nivelul pietelor pe care activam. Cafeaua si ciocolata ocupa locul 3 si 4 in topul celor mai dinamice segmente alimentare si reprezinta inca o oportunitate buna de crestere", a declarat Mueller. "Estimam o crestere de «doua cifre» pentru acest an", a declarat responsabilul Kraft Foods Romania.
Compania detine doua fabrici in Brasov specializate in productia de zaharoase si o unitate de productie de cafea ambalata in Bucuresti, unde se afla si centrul logistic.
Kraft Foods Romania a dobandit locul doi pe piata ciocolatei, in urma investitiilor de circa 30 de milioane de dolari facute in dezvoltarea capacitatilor de productie a fabricilor din Brasov, achizitionate in 1994 de la compania Poiana Produse Zaharoase. Portofoliul Kraft pe piata romaneasca include marcile de ciocolata si produse zaharoase Poiana, Africana, Suchardine, Milka, Toblerone, Smash, Sugus, Silvana si Yam Yam, doua branduri de cafea, Jacobs si Nova Brasilia, precum si crema de branza Philadelphia. Potrivit lui Mueller, ponderea cafelei si ciocolatei in veniturile Kraft Foods Romania este egala, segmentul reprezentat de crema de branza fiind inca slab dezvoltat. Prin relansarea ciocolatei Poiana, brandul care este numarul unu al companiei inca de la lansare, Kraft Foods Romania impune pe piata o reteta mai buna, din dorinta de a urmari continuu gusturile consumatorilor. "Piata ciocolatei din Romania este una dinamica si complexa, cu peste 10 marci promovate si mai mult de 200 de sortimente diferite de produse din ciocolata. In calitatea noastra de lider de piata, avem responsabilitatea de a fi promotori ai inovatiei si calitatii. Datorita contactelor noa