Implementarea noului sistem de parcare cu plata in municipiul Arad, pe langa controversele iscate in faza de transparenta a proiectului de hotarare, aduce si o serie de suspiciuni cu privire la gestionarea sa viitoare. Conducerea filialei PSD a anuntat, miercuri, ca administratia locala incearca compromiterea sistemului, pentru ca, ulterior, acesta sa fie concesionat unei firme private.
"Mecanismul este simplu: Primaria rascumpara sistemul de parcare cu peste 1 milion de euro, il "actualizeaza" in asa maniera incat sa nu dea randament, iar apoi, ca varianta salvatoare, il concesioneaza unui operator privat agreat de primarul municipiului, Gheorghe Falca", a declarat presedintele organizatiei municipale a PSD, Dorel Caprar.
Totodata, liderii social-democrati sustin ca sistemul de parcare cu plata este prost gandit si justificat caraghios de actuala administratie locala prin "nevoia de fluidizare a circulatiei". "Sistemul Parkar nu poate avea nici o urmare care sa duca la imbunatatirea conditiilor de trafic in municipiu.
Din contra, insuficienta locurilor de parcare si dificultatea pe care o presupune manevra de parcare paralela cu bordura, vor incurca si mai mult circulatia si vor compromite utilizarea coerenta a benzii nr. 2, astfel ca traficul pe bulevardul central va fi compromis. Un alt inconvenient al sistemului se refera la pista pentru biciclisti.
Aradenii care opteaza pentru acest mijloc de deplasare urmeaza sa fie in permanenta predispusi la accidentele pe care le pot genera pasagerii locurilor din dreapta ale autovehiculelor parcate la deschiderea portierelor. Nu putem acum sa asistam pasivi la tentativa primarului Falca de a-i condamna pe cetatenii Aradului la un nou "Parktronic"", a mai spus Caprar.
Consilierii locali au decis, anul acesta, re