evente Csenteri este Executive Director Combridge, companie ce a lansat recent un serviciu de telefonie bazat pe tehnologia VoIP (EUfonika) care permite abonatilor Romtelecom sa isi reduca cu aproximativ 20% costurile pentru convorbirile interjudetene si cu pana la 40% in cazul celor internationale.
Tinand cont de caracterul inedit pe care l-a imprimat EUfonika pe piata telecomunicatiilor fixe din Romania, Levente Csenteri a acceptat sa acorde un interviu in exclusivitate pentru Buna ziua, Ardeal.
Buna ziua, Ardeal (BZA): Cat de importanta este piata din Romania pentru brandul EUfonika?
Levente Csenteri (L.C.): Piata romaneasca de telecomunicatii este foarte importanta pentru Combridge, dat fiind faptul ca aceasta este la inceput, fiind liberalizata doar de trei ani. EUfonika este doar una din zonele noastre de interes, suntem activi si in piata de business de telecom.
BZA: In ce consta campania de promovare a serviciului? Aveti vreun principiu pe care il urmati, cand vine vorba de constientizarea publicului cu acest serviciu?
L.C.: Am observat ca publicul intelege destul de greu fenomenul liberalizarii pietei de telecomunicatii si modul in care un furnizor poate oferi servicii mai ieftine pe infrastructura altui furnizor, in speta cel public. E nevoie de ceva educatie si asta ia timp. La nivel national doar noi oferim un astfel de serviciu si de aceea trebuie sa ne asumam si aceasta activitate.
BZA: Ce avantaje aduce noul serviciu pe piata telecomunicatiilor din Romania?
L.C.: Operatorii alternativi constituie, in general, un stimul al competitiei spre beneficiul consumatorului. EUfonika este primul serviciu de calitate europeana ce ofera, la nivel national, preturi competitive. Beneficiarii acestui serviciu economisesc pana la 20% pentru convorbirile efectuate la nivel national si pana la 70% la cele