Dacia a lansat, ieri, oficial pe piata romaneasca noua gama Logan MVC (Multi Convival Vehicle). Break-ul se remarca printr-un spatiu mult mai mare, robustete si fiabilitate, la care se adauga un pret convenabil pentru toate buzunarele. Clujenii prezenti la eveniment au putut lua parte la concursuri si au avut parte de testarea gratuita a noilor modele.
Dacia, marca a grupului Renault, a lansat, ieri, oficial in Romania noul Logan MCV, imbogatindu-si astfel gama de autoturisme deja existente pe piata romaneasca si internationala. Logan MCV este primul din cele cinci modele care vor fi dezvoltate plecand de la berlina Logan, in cadrul programului Renault Contract 2009.
Noul model, un break spatios, cu o mare capacitate de transport beneficiaza de toate avantajele Logan, la care se adauga modularitatea si polivalenta in utilizare. Noua gama Logan MCV revolutioneaza piata break-urilor, intrucat ofera in premiera pana la sapte locuri pentru pasageri.
Noul model a fost prezentat in avanpremiera la salonul Auto de la Paris si reafirma ambitiile de expansiune internationala a grupului Renault.
Pe piata romaneasca, Logan MCV va fi comercializat din aceasta luna, iar la inceputul lui 2007 va aparea si pe principalele piete europene ale Dacia si pe unele piete din Africa si din America Latina. “Cu noile modele Logan MCV ne adresam in principal familiilor si tinerilor care doresc o masina noua. In premiera, de altfel, Dacia a creat o masina cu sapte locuri.
Avem modele si cu cinci locuri, iar spatiul mare de desfasurare suntem siguri ca ii va multumi pe clienti. In acest moment avem deja 304 comenzi pentru acest model”, a declarat zone managerul Dacia.
Pret bun si fiabilitate
Cele trei atuuri pe care mizeaza producatorii tin de pretul accesibil al autovehiculelor, robustetea si fiabilitatea, precum si habitabilitat