Daniel Schutzsmith este un tip cool. Are tepi, cercel in ureche si este la baza web designer. Experienta sa in designul de web si agentiile de creativitate online este de peste 6 ani. Dupa ce a lucrat pentru diverse agentii, The Chopping Block l-a angajat ca Business Manager.
De curand este profesor la Scoala de Arte Vizuale din New York, unde preda Introduction to Flash, Creative Studio Tours si Tehnici de management ale unei agentii de creativitate online. La Internetics 2006 a facut parte din juriul de la competitia Web Graphics, care premiaza concepte creative, executii si aplicatii in spatiul online.
Seminarul pe care l-a sustinut la Internetics, "Strategii utile in managementul agentiei tale de creatie", a dezvaluit un manager pentru care cuvintele-cheie proprii unui astfel de business au fost organizarea aproape nemteasca, strategia, o relatie stransa si cat mai umana cu propriii clienti, eficientizarea la maximum a oricarei resurse.
Jurnalul National: Cum ati ajuns sa lucrati ca web designer? Daniel Schutzsmith: Totul a inceput in 1994, cand mama a cumparat un calculator. Ca oricine atunci, am inceput sa-l folosesc pentru jocuri, pentru internet. Apoi am inceput sa in- vat sa construiesc site-uri, sa lucrez in flash si nu m-am mai oprit.
Ce poate face un blog pentru un brand? Se stabileste intre brand si consumator o comunicare mai personala. Blogul poate face parte intr-o mult mai mare masura din viata oricarui utilizator. Astfel, si brandul isi face loc aici.
Ce anume intr-un site poate avea cel mai mare impact asupra internautilor? Si imaginea, si elementele video, si animatia pot avea un impact semnificativ asupra vizitatorilor unui site daca sunt integrate intr-o strategie si o conceptie unitara si viabila. Nu este suficient sa folosesti o superanimatie sofisticata sau tipatoare, daca ideea de ansamblu nu se simte si nu