Cei mai buni din web-ul romanesc au cules laurii victoriei si au sarbatorit la petrecerea dedicata castigatorilor: Gala de premiere a Festivalul Internetics 2006.
Webstyler a fost desemnata cea mai buna agentie de comunicare online din Romania, in cadrul festivalului, agentia castigand 3 premii si 6 nominalizari in toate categoriile competitiei WebPromo, care premiaza cele mai bune site-uri si elemente de comunicare online.
Webstyler castiga pentru a doua oara, la Internetics, heititlul de Agentia Anului. �Suntem singura agentie full service de comunicare online din Romania, iar faptul ca lucrarile agentiei au castigat premii si nominalizari in toate tipurile de sectiuni vorbeste despre calitatea acestor servicii. Titlul de Agentia Web a Anului este recunoasterea muncii depuse de noi in ultimul an si vine ca o confirmare a valorii echipei noastre,� a declarat Bogdan Nitu, director general Webstyer.
La categoria site-uri de prezentare, Webstyler a castigat un premiu pentru www.altex.ro, sectiunea de magazine, si a fost nominalizat la sectiunea auto cu www.tiriacleasing.ro, la produse de consum rapid cu www.murdarireaestebuna.ro, la corporate cu www.gmp.ro si la produse de folosinta indelungata cu www.boomtv.ro.
Construim relatii care inseamna mult mai mult decat o relatie client-furnizor. Suntem 'partners in crime'La categoria advertising online, Webstyler a obtinut doua premii la sectiunile: Viral Video cu proiectul �Cum mi-am petrecut sfarsitul lumii � Autobuzul� si Jocuri cu �Kinder Joy - Etajul 13�. Tot la aceasta categorie agentia a fost nominalizata in sectiunea e-mail marketing cu �Newsletter weekend Boom". Iar campania pentru promovarea consumului de carne de pasare, �Puiul gatit nu-ti face rau!�, a fost nominalizata la categoria campanii interactive. �Succesul agentiei noastre se datoreaza si faptului ca facem echipa buna cu clientii n