Cu toate ca scepticii nu acordau prea multe sanse motocicletei, cunoscatorii au mizat pe bolidul pe doua roti care, pina la urma, a atins peste 300 de kilometri la ora, intrecind avionul ultrausor.
Drag racing à la Cluj
Impatimitii curselor de viteza pe linie dreapta, cunoscute sub denumirea de Drag Race, au luat cu asalt ieri Aeroportul International Cluj-Napoca. Sute de participanti s-au inscris in competitie pentru a-si arata caii putere si indeminarea.
Majoritatea tineri, spectatorii au reprezentat limitele traseului prestabilit de organizatori, traseu pe care participantii au alergat cu peste 150 de kilometri la ora. La linia de start, masini cit cuprinde, care mai de care mai aranjate in exterior sau sub capota. Trei secunde, atit au fost necesare pentru ca, din culoarea rosie la care concurentii isi ambalau de zor motoarele, semaforul sa arate culoarea verde si toti spectatorii sa faca un pas inapoi o data cu trecerea bolizilor prin dreptul lor. Pina la intrecerea propriu-zisa, toti concurentii au tinut sa-si arda cauciucurile in parcare, demonstrind fiecare de ce acrobatii este in stare.
Toate intr-o atmosfera ce nu a dus lipsa de celebrele piese folosite si in seria de filme „Fast and Furios“.
Viteza de peste 300 de kilometri la ora
Evenimentul pe care toata lumea il astepta, cursa dintre un avion si o motocicleta, a intirziat, insa, fiind decalat din cauza numarului mare de participanti la eveniment. Avionul, un Aerostar Festival de 100 de cai putere, pilotat de Attila Goger, a survolat de mai multe ori pista aeroportului, in incercarea de a atinge viteza maxima si de a testa conditiile in care va efectua cursa.
De cealalta parte, Flaviu Varga, la ghidonul unui Suzuki GSXR K2 de 1.000 de centimetri