“Cea mai mare retea bancara din afara Capitalei”- aceasta este titulatura care poate reveni cu usurinta Clujului. In oras activeaza 27 de banci, care insumeaza peste 100 de unitati. Situatia este in avantajul clientilor, care au posibilitatea sa aleaga din oferte multiple.
Din punctul de vedere al bancilor, conjunctura defineste un adevarat “camp de lupta”, unde produsele si numarul de agentii sunt armele cu care poate fi depasita concurenta. “Clujul a devenit un centru financiar important, care atrage tot mai multe banci.
Speram ca produsele si serviciile propuse sa fie suficient de atractive pentru a castiga clienti si a le tine cat mai mult aici”, declara saptamana trecuta subprefectul judetului Cluj, Calin Platon, prezent la inaugurarea a doua sedii bancare.
Avand in vedere ca unele banci au inceput inca de anul trecut o extindere agresiva la nivelul Clujului, este greu de prognozat care va fi succesul nou-intratelor pe piata. “In Cluj, deschiderea filialelor a ajuns aproape ca un concurs”, a observat si directorul tehnic al Primariei, Sorin Apostu.
Cea mai apriga “lupta” se da intre Banca Transilvania si BRD-GSG, competitie dezbatuta pe larg intr-o editie anterioara a publicatiei Saptamana Clujeana.
Concurenta pe unitati
Recent, BRD-GSG a demarat o ampla campanie de extindere a retelei la nivel national. Pe 18 octombrie au fost inaugurate concomitent doua agentii in Cluj-Napoca si doua in Oradea. La Cluj, dupa aproape doua luni de functionare in regim de “proba”, a fost taiata panglica pentru unitatile BRD Express Observator si Aviator Badescu.
Banca va continua sa deschida “cel putin o agentie pe zi” in toata tara, dezvoltarea continuand pana la sfarsitul anului, au anuntat oficialii BRD. “Preferam sa n