Noua oferta a Bancii Transilvania se incadreaza in seria generala a campaniilor de promovare destinate popularizarii instrumentelor electronice de plata
Banca Transilvania incurajeaza utilizarea cardului pentru plata la comercianti, prin lansarea campaniei "Ai card de la Banca Transilvania, poti castiga un autoturism Alfa Romeo". Aceasta se desfasoara in perioada 23 octombrie - 22 decembrie a.c. La promotie pot participa toti posesorii de carduri Mastercard FORTE sau Visa GOLD, clienti ai bancii, care folosesc cardul pentru achitarea de produse si servicii la comerciantii din tara sau din strainatate. Participa la promotie tranzactiile in valoare de cel putin 10 RON. Castigul acestei campanii este un autoturism Alfa Romeo".
"Clientii dovedesc un apetit tot mai mare pentru cardurile de credit. Campania pe care o lansam are rolul de a sublinia valoarea adaugata a cardurilor de credit emise de Banca Transilvania. Suntem convinsi ca pozitia noastra de jucator activ pe piata cardurilor din Romania va fi consolidata", afirma Gabriela Nistor, Director Retail Banking, Banca Transilvania.
Banca Transilvania a emis pana acum peste 820.000 de carduri, dintre care aproximativ 44.000 sunt carduri de credit. Banca are o cota importanta de piata, de 9,5%, pe segmentul de carduri. Clientii vor putea beneficia de cumparaturi "gratuite", fiind extrase zilnic premii care constau in contravaloarea tranzactiei efectuate, dar nu mai mult de 1.000 RON. In plus, marele premiu este o masina Alfa Romeo GT Impression, in valoare de peste 23.000 EUR, care poate fi castigata la extragerea finala din data de 4 ianuarie 2007.
Cardurile, promovate pe Internet
Uniti printr-un parteneriat, MasterCard Worldwide si Conso.ro doresc sa contribuie la cresterea popularitatii cardurilor. Cei doi parteneri explica necesitatea unei astfel de modalitati de pla