Intr-un raport semestrial, grupul francez subliniaza cresterea concurentei pe piata romaneasca de profil, in conditiile in care, pe langa retailerii deja prezenti, isi vor face aparitia in curand Spar si Auchan
Hypermarketurile Carrefour din Romania au realizat in primele sase luni vanzari de 211,6 milioane de euro, in crestere cu aproape 35% fata de intervalul similar de anul trecut, avansul fiind determinat atat de noile deschideri, cat si de rezultatele obtinute de unitatile existente.
"Cresterea cifrei de afaceri cu aproape 35% este rezultatul combinarii a trei elemente, respectiv cresterea organica a magazinelor aflate in exploatare de mai mult de un an, deschiderea unui hypermarket la Baneasa si luarea in calcul a unor noi magazine, care nu fusesera inaugurate in intervalul similar din 2005, cum este cazul hypermarketului de la Ploiesti", se arata in raportul semestrial al grupului Hyparlo, proprietarul subsidiarei din Romania a Carrefour, citat de Mediafax.
Potrivit Hyparlo, unele magazine Carrefour de pe piata locala au inregistrat o anumita incetinire a afacerilor, pe fondul aparitiei unui nou concurent. "Compania este lider pe acest segment de distributie si intentioneaza sa isi pastreze aceasta pozitie si in urmatorii ani", se precizeaza in raport.
Grupul francez subliniaza insa cresterea concurentei pe piata romaneasca de profil, in conditiile in care, pe langa retailerii deja prezenti, alte doua companii de hypermarketuri si-au anuntat intrarea. "In acest context, estimam ca viitoarele deschideri se vor traduce tot mai mult printr-o preluare a unei parti din piata si asezarea progresiva in zona de atractie comerciala. Ultimele deschideri au confirmat aceasta tendinta, magazinele crescand progresiv, fata de primele unitati care au cunoscut un succes major inca de la inaugurare", se mai arata in raport.
La cinci ani de