BRD – Groupe Societe Generale a lansat o ofertă specială pentru carduri de debit pentru elevi şi studenţi. Campania promoţională poartă sloganul "Prietenii tăi ştiu ce-ai făcut în vacanţă?", prima etapă a campaniei urmând să se finalizeze pe 30 noiembrie.
În timpul primei etape a campaniei elevii şi studenţii beneficiază de gratuitate la emiterea anumitor carduri, se arată într-un comunicat. În ofertă sunt cuprinse Cardul SPRINT, pentru elevi, şi Cardul BRD-ISIC – pentru studenţi. BRD oferă şi un premiu la remiterea cardului: cinci fotografii, la alegere. De asemenea, în perioada 20 octombrie 2006 – 30 ianuarie 2007, se desfăşoară o campanie promoţională care se adresează posesorilor de carduri BRD-ISIC, BRD-ISIC STUDCARD şi Sprint. "Toţi tinerii care deţin asemenea carduri şi care vor efectua, pe durata campaniei, cel puţin cinci operaţiuni în valoare de minim 10 lei / operaţiune vor intra automat în tragerea la sorţi din data de 14 februarie 2007", se arată în comunicat. Premiile oferite constau în camere foto digitale, telefoane mobile cu cameră, genţi de voiaj, legitimaţii de reduceri ISIC, cadouri promoţionale BRD, în valoare totală de aproximativ 13.500 de euro. "Prin această campanie dorim să atragem noi clienţi, cărora le-am dedicat, în oferta noastră comercială, cardurile BRD-ISIC (special pentru studenţi) şi Sprint (special pentru elevi)", declară Geo Bavro, directorul Direcţiei Monetică şi Canale de Distribuţie din cadrul BRD-Groupe Societe Generale. (L.P.)
BRD – Groupe Societe Generale a lansat o ofertă specială pentru carduri de debit pentru elevi şi studenţi. Campania promoţională poartă sloganul "Prietenii tăi ştiu ce-ai făcut în vacanţă?", prima etapă a campaniei urmând să se finalizeze pe 30 noiembrie.
În timpul primei etape a campaniei elevii şi studenţii beneficiază de gratuitate la emiterea anumitor carduri, se arată într-un co