Porsche România, compania importatoare cu cele mai mari vânzări de autovehicule de pe piaţa autohtonă de profil şi-a început activitatea în ianuarie 1998 având patru angajaţi, iar la finele anului 2005, totalul personalului din reţea a ajuns la peste 3.000 de angajaţi, activitatea companiei depăşind 100.000 de autovehicule vândute. Investiţiile în reţeaua naţională de dealeri, organizarea activităţii de service şi vânzări sau instruirea personalului au făcut din Porsche România una din cele mai de succes operaţiuni ale holdingul austriac Porsche. După opt ani de activitate în România, compania are 75 de dealeri la care a făcut investiţii în valoare de peste 84 de milioane de euro. Numai în 2005 au existat investiţii majore la circa 30 dintre aceştia, iar cele 40 de proiecte pentru 2006 însumează în total peste 40 de milioane de euro, ducând suma totală învestită la peste 124 de milioane de euro. Cifra de afaceri a companiei a fost de 565 de milioane de euro în 2005, iar profitul a fost de aproximativ 48 de milioane de euro.
Reţeaua de dealeri ai Porsche României este compusă din 22 de dealeri Volkswagen, 21 Audi, 25 Skoda şi 18 Seat. Mărcile reprezentate de companie deţin poziţii fruntaşe în top autohton, cea mai bine poziţionată fiind Skoda, care ocupă locul 4 cu o cotă de piaţă de 7 la sută. Volkswagen ocupă locul 7, cu o cotă de piaţă de 5,6 la sută, în timp ce Seat cu o cotă de 1,3 la sută a urcat pe poziţia a 16-a a topului.
La 50 de ani de la înfiinţare, cu peste 4 milioane de automobile vândute, compania internaţională Porsche Holding este una dintre cele mai de succes societăţi specializate pe domeniul comerţului cu autovehicule. Prin deschiderea către Europa de Est, compania îşi deschide permanent oportunităţi de creştere. Unul din dealeri importanţi ai Porsche România este firma mureşeană Autotop, care prin contractul de distribuţie dealer,