Porsche Romania isi va continua expansiunea si, in plus, responsabilii companiei sustin ca au identificat o noua categorie de clienti-tinta. Este vorba de cei din patura mijlocie, catre care se adreseaza cu preponderenta marca lor de volum, Skoda. Astfel, se estimeaza o crestere a vanzarilor cu 10 la suta in 2007 fata de anul in curs.
Cel mai mare importator auto din Romania opereaza patru unitati in Bucuresti - Porsche Bucuresti Vest 1, Porsche Bucuresti Aviatiei (Skoda si Seat) Porsche Bucuresti Nord (Audi, Volkswagen si Weltauto, divizia second-hand) si Porsche Bucuresti Vest 2, unde vor fi comercializate marcile Seat si Audi. La aceasta ora, printre orasele vizate de companie pentru amplasarea unor puncte de vanzari si service proprii se numara Constanta, Brasov, Cluj-Napoca si Iasi. Prin intermediul acestor unitati sunt vandute circa un sfert din totalul masinilor importate de Porsche Romania. Cererea la nivelul Capitalei acopera 40-50% din totalul vanzarilor. Investitiile in cele patru unitati au totalizat circa 30 milioane euro.
Vitaminele Roomster si Crafter
"Ne bazam pe cresterea economica generala si pe dezvoltarea paturii mijlocii, catre care se adreseaza cu preponderenta marca noastra, Skoda. Cererea va fi impulsionata si de lansarea a doua noi modele in acest an - Skoda Roomster si Volkswagen Crafter", a declarat pentru Mediafax directorul general al companiei, Dana Cortina.
Compania a inchiriat un spatiu in Timisoara, unde va deschide, in luna decembrie, un show-room pentru marca Audi, urmand ca, in vara anului viitor, sa inceapa constructia unui show-room propriu, pe un teren care a fost deja achizitionat. Reprezentantul Porsche Romania a precizat ca extinderea va avea in vedere potentialul zonei si va viza in special orasele unde dealerii nu au o prezenta puternica.
"Trebuie sa existe un echilibru. Ne-am con