Absent la Raliul Australiei, Sebasten Loeb a obţinut cel de-al treilea titlu mondial consecutiv, la bordul unui Citroen Xsara, deoarece principalul său rival, care ar fi trebuit să urce pe podium pentru a mai avea o speranţă la titlu, Marcus Gronholm, a terminat abia al 5-lea. Accidentat şi absent la Raliul Australiei, Sebastein Loeb a fost încoronat, duminică dimineaţă, pentru a treia oară consecutiv, campion mondial la raliu, cu două etape înainte de încheierea sezonului. Principalul său rival, Marcus Gronholm (Ford Focus), care ar fi trebuit să termine cel puţin pe locul 3 Raliul Australiei pentru a mai spera la titlu mondial, a ocupa în final poziţia a 5-a.
Raliul Australiei a fost câştigat de finlandezul Mikko Hirvonen (Ford Focus), urmat de norvegianul Petter Solberg (Subaru Impreza) şi austriacul Manfred Stohl (Peugeot 307).Victorios în acest sezon în 8 etape din 12, Loeb are un avans suficient, de 21 de puncte, în faţa locului 2, Marcus Gronholm, cu două etape înainte de încheierea ediţiei de campionat la raliu, cele din Noua Zeelandă şi Marea Britanie. Victimă a unui accident de mountain-bike, unde şi-a fracturat umărul, Loeb nu a participat la două etape din campionat, cel din Turcia şi cel din Australia, însă a fost în permanenţă alături de colegii săi de la Citroen prin intermediul unui webcam. (newsin.ro)
Absent la Raliul Australiei, Sebasten Loeb a obţinut cel de-al treilea titlu mondial consecutiv, la bordul unui Citroen Xsara, deoarece principalul său rival, care ar fi trebuit să urce pe podium pentru a mai avea o speranţă la titlu, Marcus Gronholm, a terminat abia al 5-lea. Accidentat şi absent la Raliul Australiei, Sebastein Loeb a fost încoronat, duminică dimineaţă, pentru a treia oară consecutiv, campion mondial la raliu, cu două etape înainte de încheierea sezonului. Principalul său rival, Marcus Gronholm (Ford Focus), care ar fi