Materiale promotionale, oferte, speechuri, culoare si fast. Investitii in creativitate, comunicare dar mai ales asumarea celui mai mare risc: reactia consumatorului.
Din 5 aprilie 2002 Dialog si Alo au devenit Orange. Pe 27 aprilie 2006, Connex a trecut definitiv sub aripa Vodafone, urmand ca prima aparitie exclusiv Vodafone sa fie vizibila la concertul Depeche Mode. Pe 6 decembrie 2005, grupul elen Cosmote intra pe piata romaneasca prin �resuscitarea� Cosmorom iar serviciul de telefonie mobila Zapp a fost lansat in decembrie 2001 de compania Telemobil.
Fiecare brand are o identitate vizuala puternica, comunica si investeste in promovare. �In perioada ianuarie � septembrie a acestui an, investitia in advertising depaseste cifra de 65 milioane euro rate card�, precizeaza Mirela Bosoi, Communication Manager Orange Romania. Savurand ideea unei campanii agresive pentru construirea unei marci puternice si de incredere, reprezentantii grupului Cosmote vor sa fie ''memorabili''. ''Cosmote s-a angajat sa investeasca 450 milioane euro pentru dezvoltarea comerciala si promovarea sa in primii 3 ani pe piata din Romania. Anul viitor vom investi cat va fi nevoie pentru a fi la fel de vizibili in ochii consumatorilor. Vrem sa mentinem o comunicare cu ei pe tot parcursul anului, intr-un mod in care sa fim memorabili�, a precizat pentru Wall-Street Tereza Valcan, Corporate Affairs Manager Cosmote.
Chiar daca din punct de vedere cromatic cele doua marci se aseamana, comunicarea este foarte diferentiata. Atunci cand ai un brand puternic nu mai conteaza culoareaDaca insa putem vorbi despre un brand ''prea memorabil'', punem in discutie si cromatica acestuia, mai precis impactul vizual asupra consumatorilor. Desi foarte rar, inca mai auzim vorbindu-se de Dialog in loc de Orange sau de Connex in loc de Vodafone. Se fac confuzii si in ceea ce priveste culoarea comuna a d