Societatea Târnava din Sighişoara, producător de articole de îmbrăcăminte, a raportat pe primul semestru al acestui an, o scădere a cifrei de afaceri până la 2,3 milioane de euro, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, când compania a înregistrat o cifră de afaceri de 2,33 milioane de euro. După părerea Ceciliei Hâncu, director general Târnava Sighişoara, scăderea survine pe fondul plecării multora dintre angajaţi, la muncă în străinătate. "Scăderea cifrei de afaceri se datorează în mare măsură fluctuaţiei pe care a resimţit-o societatea la nivelul personalului. Am pierdut din primăvară aproximativ 100 de angajaţi, care au plecat la muncă în străinătate, numărul angajaţilor ajungând acuma la circa 900. Problema acută este că nu găsim forţă de muncă, pentru a suplini acest gol lăsat", a declarat Cecilia Hâncu.
Reprezentanţii societăţii au estimat pentru 2006 o cifră de afaceri de 4,4 milioane de euro, în scădere faţă de 2005, când Târnava Sighişoara a raportat o cifră de afaceri de 4,5 milioane de euro. Firma activează pe segmentul de piaţă îmbrăcăminte exterioară pentru femei, bărbaţi şi copii, realizând o structură sortimentală variată de bluze, cămăşi, pijamele sau veste. Societatea sighişoreană are în plan, în acest an, deschiderea a încă două magazine pentru comercializarea produselor proprii. "La sfârşitul anului 2005 aveam deschise 4 magazine, în Sighişoara, Târgu Mureş şi Cluj Napoca. În acest an am mai deschis câte unul la Sibiu şi Braşov şi intenţionăm să ajungem la un număr de opt magazine prin deschiderea a două magazine, unul la Bistriţa şi unul la Alba Iulia", a subliniat Cecilia Hâncu. În 2007, societatea Târnava doreşte să intre pe piaţa bucureşteană prin deschiderea unui magazin şi pe cea din Germania pentru a comercializa produsele firmei sub brandul propriu. Pentru moment 85 la sută din producţia societăţii merge la export sub formă de