- Diverse - nr. 215 / 1 Noiembrie, 2006 In urma cu vreo doua luni, ne exprimam, din paginile acestui ziar, nemultumirea ca pana si TVR-ul "s-a abonat", in mare parte, la tendinta majoritatii televiziunilor, de a se adresa la persoana a II-a singular in relatia cu telespectatorul (promouri, emisiuni). Scriam atunci ca TVR nu ar trebui sa adere la tendinta celorlalte televiziuni, care sunt unele diferite _ particulare, care traiesc exclusiv din reclama. Motivam in acel articol ca deosebirea intre televiziunile din Romania este ca TVR ramane o televiziune publica, cu fonduri aduse jumatate din buzunarele telespectatorilor, o televiziune care trebuie si sa formeze (mai ales tanara generatie), nu doar sa ofere informatii si divertisment. Mai mult, sustineam ca acesti telespectatori trebuie tratati cu respect, daca tot li se impune sa plateasca un abonament (prin aceasta TVR devenind un furnizor de servicii platite - in consecinta, salariile celor de aici fiind platite si de telespectatori) si incheiam cu o intrebare retorica: Ce parere au despre marea schimbare de atitudine de la TVR (in anul 50 de existenta!) Consiliul National al Audiovizualului, respectiv Protectia consumatorilor ? Dupa cum banuiam, articolul nu a starnit decat interesul catorva intelectuali, poate si o dovada a faptului ca romanul (aflat pe primele locuri in topurile europene dupa numarul de ore petrecute in fata micului ecran) consuma, in general, tot ce i se da, fara sa-l intereseze in mod deosebit calitatea programelor. Incurajati de cele cateva semnale pozitive, ne-am adresat CNA-ului, care a transmis solicitarea, de a se motiva marea schimbare de atitudine, chiar TVR-ului. De curand am primit un raspuns de la aceasta institutie, pe care il redam in cele ce urmeaza, semnat de Cristina Constantinescu, director de Comunicare si Relatii Internationale: "Faptul ca prezentatorii sau moderatorii emisiu