Reteaua franceza de magazine de tip do-it-yourself, Mr. Bricolage, si-a anuntat planurile de extindere pe piata locala. Vizand o retea de peste 30 de magazine, Mr. Bricolage intentioneaza sa investeasca in acest sens peste 220 mil. euro.
"Ritmul dezvoltarii va fi de doua magazine pe an. Incepand cu orasele mari, reteaua se va dezvolta pe axe, de exemplu Bucuresti-Buzau-Bacau-Iasi. Daca intre doua orase mari va fi necesar sa implantam magazine in orase medii si mici, o vom face pentru a satisface cerintele zonelor respective", a declarat, ieri, directorul de marketing al Mr. Bricolage pentru Romania, Vlad Pacea, citat de Mediafax.
Prima unitate din seria anuntata va fi deschisa in Capitala, la intersectia dintre Calea Vitan si Soseaua Mihai Bravu, in a doua jumatate a lunii in curs. Valoarea investitiilor necesare a atins suma de 7 milioane de euro. Investitiile de pe piata romaneasca vor fi realizate de firma Brico Expert, care detine franciza Mr. Bricolage. Din actionariatul Brico Expert fac parte compania franceza si o serie de persoane fizice.
In prezent, piata centrelor comerciale de tip do-it-yourself din Romania este impartita intre compania germana Praktiker si cea franceza Bricostore. Praktiker, lider pe piata de profil, conform propriilor estimari, detine 12 locatii, iar Bricostore are 6 locatii de acest tip.
Pe o piata inca permisibila, reteaua austriaca BauMax a deschis, recent, primul magazin, la Brasov, si vizeaza alte doua proiecte pana la sfarsitul anului. Distribuitorul german de materiale de constructii Hornbach Holding va incepe in curand constructia primei unitati pe piata romaneasca, amplasata in sudul Capitalei.
Reteaua franceza de magazine de tip do-it-yourself, Mr. Bricolage, si-a anuntat planurile de extindere pe piata locala. Vizand o retea de peste 30 de magazine, Mr. Bricolage intentioneaza sa investeasca in ac