Soferii fug de Autostrada Bucuresti - Pitesti, intrata intr-un proces de renovare care nu se mai termina. Ruta alternativa este vechea sosea spre Pitesti, drum care, desi trece prin mai multe loca-litati, este deschis. Ce am gasit pe aceasta poarta a orasului captiv? NEBUNIE. Lucrarile edilitare incepute de ceva vreme de administratia locala sugruma traficul, mersul pe jos fiind cel mai indicat
Sofer cu ziua - Spre Chitila, prin vama de la Podul Constanta Soferii fug de Autostrada Bucuresti - Pitesti, intrata intr-un proces de renovare care nu se mai termina. Ruta alternativa este vechea sosea spre Pitesti, drum care, desi trece prin mai multe localitati, este deschis. Ce am gasit pe aceasta poarta a orasului captiv?
N-am mai plecat chiar de la "Kilometrul 0", pentru ca centrul e batut si cunoscut de aproape toata lumea. Bara-n bara, claxon in claxon, intimitati cu mame, aruncate pe geam. CNA sau un for asemanator ar trebui sa interzica accesul copiilor in zona pana dupa ora 22:00. Asadar, plecam direct de la Piata Victoriei la 16:43 pe 1 Mai. Primul hop este intersectia cu Strada Turda. Daca ai noroc, treci dupa doua stopuri. In ora de varf, cu mai putin de patru stopuri pauza, daca treci, zici ca esti fericit. Unii, mai destepti, vor sa faca stanga, spre Podul Grant, si incurca mult fluxul. Pana la iesirea din 1 Mai, te antrenezi pentru prima vama adevarata - Podul Constanta. Un santier care nu se mai termina, al termoficarii, stranguleaza traficul, provocand blocaje de minute bune pe ambele sensuri. Troleibuzele si autobuzele stau si ele cuminti neavand cale distincta, asa ca... Intrarea spre Chitila, la stanga, dupa panta podului, pare o eliberare.
SANTIER. De o vreme se lucreaza la modernizarea liniei de tramvai, un nou metrou usor dat patriei. Totusi, nu e nimic prea special, atat doar ca pe zona cu lucrari, asfaltul e mai prapadit. Deoc