Braiconf intentioneaza sa se extinda pe toate tipurile de tinute, casual, sport, office, leisure, ne-a declarat Anica Nisioi, director general Braiconf Braila. "Vrem sa largim gama de fabricatie si sa mergem pe tinute total look. Ne adresam tipului de om dinamic caruia sa-i asiguram tinute pentru toata ziua.
Intentia noastra este sa intram mai mult si pe gama costumelor pentru office", spune Nisioi. Potrivit acesteia, in acest sens se incearca colaborari cu diferite societati din domeniu, una dintre acestea fiind cea cu Secuiana. De asemenea, in planurile de viitor ale Braiconf intra si patrunderea in zone in care acum nu sunt prezenti, ca de exemplu Transilvania si Oltenia.
In acest scop este in stadiul de proiect colaborarea cu mai multe lanturi de retaileri si distribuitori. Investim si in promovare.
Numai in acest an am alocat circa 200.000 euro in activitati de marketing iar ca urmare vanzarile, la intern, sunt in crestere, declara Nisioi.
Cifrele financiare Braiconf la 9 luni vor fi publicate in cateva zile.
Avalansa de clienti
Interesul pentru produse romanesti este in crestere, mai spune Nisioi. Mai ales acum producatorii de textile din Romania au capacitatile suprasolicitate, considera directorul general Braiconf . "Inregistram o avalansa de clienti, mai ales in aceasta perioada a anului. Incep sa se intoarca catre noi clientii, in special, branduri de mare renume", afirma Nisioi. Potrivit acesteia numarul imens de textile ieftine provenite din China nu afecteaza in mare masura vanzarile Braiconf pentru ca nu se adreseaza acelorasi clienti tinta.
Brandurile de renume de pe piata internationala apreciaza in mod deosebit producatorii romani de textile si Braiconf in special. "Prefera sa produca la noi pentru ca apreciaza manualitatea, logistica si experienta bogata de 55 de ani pe care o avem in domen