Finalizarea lucrarilor de fluidizare a traficului pe DN 1 sunt impiedicate de Primaria Otopeni, chiar premierul Calin Popescu Tariceanu fiind solicitat de ministrul Transporturilor sa intervina pentru a aplana acest conflict.
Concret, institutia condusa de Radu Berceanu deruleaza un proiect care vizeaza, printre altele, largirea DN 1 la sase benzi de circulatie (3 benzi pe sens), amenajarea de trotuare pentru pietoni si separarea fluxurilor de trafic, prin instalarea unor parapeti. Proiectul mai prevede amenajarea a 4 pasarele pietonale si 6 statii de autobuz.
Intr-un document transmis Guvernului si obtinut de agentia Mediafax, Berceanu arata ca proiectul nu poate fi finalizat deoarece Primaria Otopeni refuza acordarea autorizatiei de construire pentru trei statii de autobuz si doua pasarele pietonale, pe motiv ca intersectia dintre DN 1 si DJ 100 (Strada 23 august) nu a fost semaforizata.
Mai mult, Primaria a montat, la loc vizibil, un panou cu mentiunea "Semaforizare desfiintata abuziv de Ministerul Transporturilor - Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale", se arata in document.
Berceanu spune ca semaforizarea intersectiilor nu permite fluidizarea traficului pe DN 1 si considera ca solutia definitiva pentru finalizarea proiectului este montarea de pasarele pietonale, lucrare conditionata insa de obtinerea autorizatiei de construire.
Contactat de Mediafax, primarul din Otopeni, Silviu Gheorghe, a declarat ca a eliberat autorizatiile necesare, cu exceptia avizelor pentru constructia a doua refugii in cazul carora lipseau actele de expropriere a terenurilor.
Finalizarea lucrarilor de fluidizare a traficului pe DN 1 sunt impiedicate de Primaria Otopeni, chiar premierul Calin Popescu Tariceanu fiind solicitat de ministrul Transporturilor sa intervina pentru a aplana acest conflict.
Concret, institutia condusa d