Noul FIAT Bravo va rasari pe 29 ianuarie 2007. Oficialii firmei italiene sustin ca modelul are obiectivul de a deveni un punct de referinta in cel mai important segment auto al pietei europene. FIAT Bravo poarta amprenta creativitatii proiectantilor de la celebrul Centru de Stil Italian FIAT, fiind produs la uzina Frosinone, iar conceptul noului autoturism urmareste doua linii definitorii: stil si fiabilitate.
Comercializarea sa va incepe la doar cateva saptamani de la lansare. Noul Bravo este o masina care seduce din prima prin liniile dinamice si proportiile inspirate. Va avea 5 usi, 434 cm lungime, 179 cm latime si 149 cm inaltime. Capacitatea rezonabila a portbagajului (400 litri) o situeaza in topul segmentului. Pe langa detaliile de siguranta si confort, noul Bravo va dispune si de o serie de motorizari extrem de performante, incepand cu un 1.4 litri de 90 CP si continuand cu celebrele propulsoare turbodiesel 1.9 Multijet de 120 si 150 CP. Cu acest model va aparea pe piata in premiera si noua gama de motorizari pe benzina denumita
T-jet, gama ce include pentru inceput doua propulsoare de 1.4 litri turbo, de 120 si 150 CP. Odata cu prezentarea lui FIAT Bravo se va lansa oficial si noul logo FIAT, o sigla care marcheaza inceperea unei noi etape in istoria de succes a marcii FIAT.
Luca de Meo, responsabilul FIAT, explica aceasta schimbare: „Este un semn tangibil al relansarii marcii FIAT in intreaga Europa, al noilor provocari si al planurilor noastre de viitor si va fi adoptat gradual de toate celelalte modele FIAT”.
Noul FIAT Bravo va rasari pe 29 ianuarie 2007. Oficialii firmei italiene sustin ca modelul are obiectivul de a deveni un punct de referinta in cel mai important segment auto al pietei europene. FIAT Bravo poarta amprenta creativitatii proiectantilor de la celebrul Centru de Stil Italian FIAT, fiind produs la uzina Frosinone,