Angela Ahrendts a vrut sa fie designer, dar s-a gandit ca nu are suficient talent. Asa ca s-a facut CEO la firma Burberry si cea mai puternica femeie din industria modei (conform "Time"). Spune cu mandrie ca serviciul este "o minunata prelungire a vietii ei", tot ceea ce poarta are semnatura Burberry, cel putin in ultima vreme, si are o singura pasiune - colectioneaza haine.
Dupa ce a absolvit Universitatea din Indiana in 1981, Ahrendts a facut tot posibilul sa plece cat mai repede din acel campus. Nu neaparat pentru ca nu i-ar fi placut Indiana, dar stia mult prea bine ce are de facut in continuare. "Mereu am visat sa intru in industria modei", marturiseste ea.
"Asa ca am absolvit intr-o zi de vineri, iar sambata eram deja in avion spre New York". Cu aceleasi scopuri si aceeasi viteza, Ahrendts a avansat in functiile de presedinte al Colectiilor Donna Karan, vicepresedinte la Henri Bendel (acum aflat sub egida Victoria's Secret), vicepresedinte executiv la Liz Claiborne (parfumuri) si, acum, CEO la casa de moda britanica Burberry.
Ahrendts s-a gandit initial la cariera de designer, dar, odata ajunsa la facultate, a realizat ca sunt foarte multi studenti care au mult mai mult talent decat ea, asa ca nu avea cum sa faca performanta in acest domeniu.
A excelat, in schimb, in recunoasterea unor creatori cu adevarat talentati. De asemenea, a stiut ce piese merg la vanzare, in ce magazine si cu ce pret, totul astfel incat designerul care le-a creat sa aiba cat mai mult succes si, implicit, profit. Time a decretat-o in 2005 drept cea mai puternica femeie din industria modei, iar Forbes i-a acordat locul 76 in lista 100 Most Powerful Women, tot in 2005. A urcat cu usurinta si in topul New York Rising Star (in 2000, pe vremea cand avea numai 39 de ani). Sunt multi cei care pretind ca isi "iubesc" carierele. Angela Ahrendts insa nu conteneste sa demons