Albalact a majorat cu 25% capacitatea de productie a fabricii de lactate din Alba-Iulia pentru a sustine vanzarile brandului Zuzu, lansat in luna martie a acestui an.
Compania din Alba-Iulia, unul dintre cei mai importanti jucatori din industria lactatelor, a inregistrat o crestere de 54% a cifrei de afaceri in primele noua luni din acest an, fata de perioada similara din 2005, pana la 19,2 mil. euro, cu aproape 3 mil. euro mai mult fata de cifra de afaceri raportata in 2005.
Ritmul de crestere al Albalact este de aproape patru ori mai mare decat cresterea pietei de lactate in perioada ianuarie-septembrie 2006, capacitatile actuale de productie ale Albalact fiind in imposibilitatea de a sustine complet cererea. "Cererile au depasit capacitatile noastre de productie. Am reusit din mers sa crestem cu cel putin 25% capacitatile de productie, dar inca nu este suficient", a declarat Raul Ciurtin, presedintele Albalact Alba-Iulia. Albalact a obtinut in perioda ianuarie-septembrie 2006 un profit net de peste 780.000 de euro (2.759.956 de lei), in crestere cu 27% fata de aceeasi perioada a anului 2005.
Potrivit reprezentantilor Albalact, rata de crestere a profitului a fost mai redusa datorita investitiilor in marketing si publicitate realizate de Albalact in acest an. In primele noua luni din acest an cheltuielile pentru promovarea brandurilor Zuzu si Fulga au crescut de peste cinci ori fata de aceeasi perioada din 2005, potrivit reprezentantilor Albalact.
Bugetul destinat publicitatii s-a ridicat la un milion de euro in acest an, in vreme ce anul trecut compania a alocat 235.000 de euro. Actionarii Albalact au investit peste 2 mil. euro pentru crearea brandului Zuzu, pozitionat in categoria iaurturilor si a produselor lactate proaspete. Gama Zuzu cuprinde 23 de produse - lapte si iaurturi - si se adreseaza in primul rand persoanelor tinere si fa