Considerînd, pe bună dreptate, că dragostea este, în esenţa ei, o simplă problemă de căutare, Google a anunţat cu cîteva luni în urmă că va lansa versiunea beta a noului său produs, Google Romance (www.google. com/romance), căruia nu i s-a acordat încă atenţia cuvenită. Acesta oferă utilizatorilor un serviciu psihografic de organizare a întîlnirilor dintre fiinţele umane care au vîrsta legală pentru o relaţie (în conformitate cu legislaţia fiecărui stat suveran care oferă cetăţenilor săi acces liber la Internet). Google se oferă să suporte costurile cinei pentru cuplurile care decid să accepte experimentarea publicităţii contextuale relevante în cursul serii petrecute împreună.
"Misiunea noastră, după cum probabil ştiţi deja, este aceea de a organiza întreaga informaţie din lume" - a declarat Jonathan Rosenberg, primvicepreşedinte al Google, coordonatorul Departamentului de Management al Produselor. "Să privim lucrurile cu luciditate: în care dintre sferele vieţii noastre ne confruntăm cu entropia maximă, cu cea mai dezorganizată stare a informaţiei? În iubire, desigur, acesta este tărîmul haosului şi al iraţionalului. Ne-am gîndit aşadar să folosim tehnologia noastră avansată de căutare pentru a vă ajuta să-l identificaţi rapid pe acel cineva special care vă va face fericit. Ulterior, ne ocupăm de aranjarea unei întîlniri şi folosim reclame contextuale care vin în întîmpinarea demersului vostru de începere a relaţiei care vă va modifica viaţa pentru totdeauna."
Pentru a folosi serviciul oferit de Google, utilizatorii care doresc să se îndrăgostească raţional trebuie să aibă un cont (pe care şi-l pot crea primind o invitaţie pe Gmail, serviciul de poştă electronică al Google). Ei sînt invitaţi apoi să completeze o fişă online cu profilul lor, care le permite să spună lumii, pe această cale, cine sînt, sau, mai la obiect, cine le place să creadă că sî