Angajatii de la Bucuresti rezolva problemele de IT si contabilitate pentru toata compania Oracle Operatiunile din Romania ale Oracle s-au dublat anul trecut la 20 mil. euro, in timp ce profitul a crescut de trei ori, la 4 mil. euro fata de 2004.
Subsidiara locala a companiei Oracle, cel mai mare producator de software de business din lume, a inchiriat inca un spatiu de birouri pe langa cele doua in care isi desfasura deja activitatea pentru a face fata cresterii numarului de angajati la 800 de oameni, odata cu deschiderea celui de-al 11-lea centru de servicii si suport al companiei din Bucuresti.
"Echipa Oracle din Romania a crescut de la 600 la 800 de oameni ca urmare a deschiderii unui nou centru de suport si servicii pentru operatiunile financiare, contabile din interiorul corporatiei (Global Finance Suport)", a declarat pentru ZF Stefan Cojanu, managing director Oracle Romania si vicepresedinte al companiei americane pentru regiunea Europa de Est si Comunitatea Statelor Independente. Inca de la atingerea pragului de 600 de angajati pentru Oracle Romania, oficialii corporatiei americane afirmau ca Bucurestiul este unul dintre cele mai importante centre de suport din regiunea EMEA - Europa, Orientul Mijlociu si Africa.
"Este o dezvoltare cu totul neasteptata", a spus Stefan Cojanu. "Procesul de selectare a oamenilor a inceput in luna ianuarie, iar acum centrul de suport este complet operational", a adaugat el. Romanii angajati la centrul Global Finance Suport se afla in subordinea presedintelui si directorului financiar al corporatiei Oracle, Safra Catz, care a venit in Romania in acest an. Intrebata cum va evolua numarul de angajati ai Oracle in Romania, ea a declarat atunci ca e posibil sa se ajunga "la mii" de oameni. Cei 200 de angajati din acest centru asigura servicii de suport pentru operatiuni financiare interne precum in