Farmec, cel mai mare producator de cosmetice cu capital autohton, estimeaza o cifra de afaceri de 18,7 mil. euro pentru acest an si dublarea vanzarilor de produse din gama Gerovital H3, relansata recent intr-o noua varianta.
"In campania de promovare a gamei Gerovital H3 s-au investit pana in acest moment peste 350.000 de euro si campania va continua pe tot parcursul anului viitor. Dupa aceasta campanie, Farmec Cluj estimeaza o dublare a vanzarilor", au declarat reprezentantii companiei.
Relansarea gamei Gerovital H3, cea mai vanduta din portofoliul Farmec, cu o pondere de aproximativ 10% in cifra de afaceri, este sustinuta de prima sa campanie de comunicare cu spot tv, care vizeaza piata locala.
"Modernizarea gamei a fost impusa de ritmul alert de innoire existent pe piata cosmeticelor, generat de evolutia preferintelor consumatoarelor", a declarat Ioana Borza, manager marketing-cercetare in cadrul Farmec SA.
Cu toate acestea, exporturile reprezinta mai mult de jumatate din productia cosmeticelor din gama Gerovital H3, care au ajuns la o pondere de aproape 80% in vanzarile totale ale companiei de pe pietele externe.
Farmec exporta in prezent pe piete de pe toate continentele si vizeaza cresterea vanzarilor la export dupa integrare.
"Actualmente exportam in majoritatea tarilor membre ale UE. Estimam insa o crestere a vanzarilor pe pietele tarilor membre ale UE, dupa integrare, ca urmare a cresterii increderii consumatorilor din aceste tari in produsele provenind din Romania", a precizat Ioana Borza.
Farmec SA realizeaza anual peste 15 milioane de unitati de produse in fabrica detinuta la Cluj-Napoca, nomenclatorul companiei cuprinzand peste 400 de produse, cosmetice si medicamentoase de uz extern sau produse pentru intretinerea locuintei.
Compania a auntat in urma cu cateva luni un plan de investitii de aproximativ