O FATA FERMECATOARE O timida cantareata. O diva blonda. O fata din Oas. Formula magica: toate trei intr-o singura Margareta.
Doar o Margareta a crescut pe micul si pe marele ecran. A prins radacini in cinematografie, devenind o actrita apreciata de critici. Cu timpul, artista a descoperit gustul "conservei de vise" si a facut - asa cum bine spunea Sanda Faur - "film, cu tenacitate, cu vointa, muncind cu pumnii stransi... A trecut cu bine momentul critic cand se despart apele, cand se vede cat la suta din glorie a fost fum si cat si-a tras seva din pamantul harului adevarat".
UZINA DE VISE. Nu sunteti curiosi sa vedeti ce contin "conservele de vise"? Ecaterina Oproiu a descris cel mai bine facerea lumii filmului: "Cand oamenii n-au mai avut curajul sa creada in viata de jos, cand n-au mai avut candoarea sa creada in viata de sus, au inceput sa creada in viata ca-n filme. Starul a fost intruchiparea unui eden intermediar, unde Eva poarta bikini, merii cresc in piscine, iar sarpele isi petrece vacanta pe un iaht personal. Bine sau rau - asa a fost. Pentru o buna parte a lumii, filmul a fost intr-adevar o uzina care produce vise, conserve de vise. La inceput, vise sepia. Pe urma, technicolore, iar spre dimineata, inainte de ora trezirii - cosmaruri". Dar sa ne trezim si sa urmarim intrarea Margaretei in uzina viselor...
CREATORUL GRIGORIU. Anul 1966: stop cadru! Paslarita debuteaza in film. "Un debut cu atat mai remarcabil cu cat l-a avut drept partener principal pe Emeric Schaffer, interpretul lui Otto von Kelner, cu al carui joc nuantat, insinuant, gradat, a izbutit sa se armonizeze. Imaginea Iuliei nu mai are nimic in comun cu cea a adolescentei copilaroase care a insotit-o pe Margareta Paslaru de-a lungul carierei muzicale." Aceasta cronica a aparut in revista Cinema. "In «Tunelul» eram personajul Iulia, o tanara care simpatiza cu partizanii. A fo