Retailerul francez Auchan si-a anuntat intentia pentru anul viitor de a investi 160 mil. euro in dezvoltarea a patru hipermarketuri pe piata romaneasca, unul in Capitala, in cartierul Berceni, doua in Transilvania (Targu Mures si Cluj-Napoca) si cel de-al patrulea in Pitesti.
Compania franceza a inaugurat ieri deschiderea hipermarketului din Titan si, odata cu aceasta, intrarea oficiala a retailerului pe piata locala. Necesitand investitii de 40 mil. euro, "magazinul este ceva cu totul nou pe piata din Romania", a promis directorul magazinului Auchan Titan, Louis-Jerome Villa. Acesta a specificat ca terenul pe care este construit noul hipermarket nu este proprietatea grupului, investitia totala regasindu-se in ridicarea propriu-zisa a unitatii, aparatura, amenajare si stocul de marfa. Inceput in urma cu sapte luni, magazinul din Titan dispune de o suprafata de vanzare de 16.000 mp, 80 de case de marcat, o galerie comerciala de peste 70 de magazine si restaurante, comercializeaza 60.000 de produse si ofera clientilor 3.200 de locuri de parcare. Avand la baza conceptul de "discount generalizat, care a prins foarte bine pe piata rusa, fiind adaptat la statele est-europene", magazinul va dispune "in fiecare zi de preturi mici pentru o gama variata de produse", a declarat directorul Auchan pentru Romania, Regis Mougel, in cadrul deschiderii oficiale a magazinului. Planurile de viitor ale grupului Auchan nu vizeaza stabilirea unei cote anume de piata, "singurele obiective pentru anul viitor fiind deschiderea celor patru hipermarketuri", a adaugat Mougel. Una dintre cele mai importante retele de retail la nivel mondial, grupul Auchan detine 364 de hipermarketuri in 11 tari (Franta, Spania, Portugalia, Italia, Luxemburg, Polonia, Italia, Rusia, Maroc, China si Taiwan), Romania fiind cea de-a 12-a piata atacata. Hipermarketul nu este singurul segment pe care activeaza g