Reprezentantii grupului bauMax au anuntat, la inaugurarea celui de-al doilea hipermarket din Romania, ca intentioneaza sa lanseze cinci magazine pe an in Romania si ca, in urmatorii 5 ani, ca urmare a expansiunii preconizate, bauMax tinteste atingerea unei cifre de afaceri de 2 miliarde euro la nivel international. Pentru anul in curs, bauMax estimeaza o cifra de afaceri de 1,2 miliarde euro, situandu-se printre primele 12 lanturi europene de bricolaj, aproximativ jumatate din cifra de afaceri anuala realizandu-se in afara Austriei. Al doilea magazin propriu din tara s-a deschis la Sibiu, investitia ajungand la aproximativ 10 milioane de euro. Magazinul, situat in cadrul complexului comercial European Retail Park, se intinde pe o suprafata de 10.000 de metri patrati. Directorul general bauMax Romania, Joerg Bierlein, apreciaza ca dupa doi ani de la intrarea pe piata din Romania, compania va inregistra profit, iar in 2010 va fi lider pe piata de profil din tara. "Ne-am propus sa devenim lideri de piata zonala in fiecare oras din Romania in care vom deschide magazine, iar in 2010 sa ajungem lideri pe piata de bricolaj din Romania", a declarat Joerg Bierlein. Compania bauMax Romania, subsidiara a grupului austriac de magazine de distributie de materiale de constructii si amenajari interioare, s-a lansat in Romania in 31 octombrie, prin deschiderea magazinului din Brasov. Reprezentantii grupului bauMax au anuntat, la inaugurarea celui de-al doilea hipermarket din Romania, ca intentioneaza sa lanseze cinci magazine pe an in Romania si ca, in urmatorii 5 ani, ca urmare a expansiunii preconizate, bauMax tinteste atingerea unei cifre de afaceri de 2 miliarde euro la nivel international. Pentru anul in curs, bauMax estimeaza o cifra de afaceri de 1,2 miliarde euro, situandu-se printre primele 12 lanturi europene de bricolaj, aproximativ jumatate din cifra de afaceri a