Chinezii din Bucuresti au reactionat pozitiv la initiativa crearii unui China Town, proiect derulat, in prezent, de Niro Group. "Avem semnale pozitive atat din partea chinezilor din Bucuresti, cat si a comunitatii oamenilor de afaceri chinezi din Romania", ne-a declarat Ion Badea, director de imagine al Niro Group. Potrivit acestuia, zona comerciala Dragonul Rosu este deja cea mai mare din Romania, cu 130.000 de metri patrati de zone comerciale cuprinzand 5.000 de spatii pentru desfacerea marfurilor, toate ocupate. "Avem o cerere fantastica pentru aceste spatii, iar cei care fac aceste solicitari sunt chinezi, dar si romani. Ar trebui sa vedeti ce este aici, la Dragonul Rosu, de la 5 dimineata si pana seara. Din estimarile noastre intre 15 si 20 de mii de oameni trec zilnic pragul complexului nostru", spune Badea. Explicatia s-ar putea gasi si prin pretul redus al marfurilor vandute, de 4 - 5 ori mai mici decat in oras. Articolele vandute sunt, in general, de provenienta chineza sau turceasca, precizeaza Badea.
"Sa ne gandim ca mare parte din chiriasii Dragonului Rosu sunt de origine chineza, iar multi dintre ei au familii. Tocmai de aici ne straduim sa atragem clientela pentru proiectul nostru rezidential China Towers", afirma oficialul Niro Group.
Conform spuselor acestuia, chinezii din Romania fac parte din clasa sociala medie si aveau un comportament de mici afaceristi chiar si in China. Toti viitorii clienti ai China Towers trebuie sa aiba forme legale de sedere in Romania, in acest sens Niro Group cerand acte specfice. "Noi am purtat deja discutii cu reprezentantii oamenilor de afaceri chinezi care s-au aratat foarte interesati de proiectul nostru, ceea ce ne face sa fim increzatori in reusita lui. Trebuie sa fim pregatiti chiar sa asimilam fonduri de provenienta chineza, pentru ca ne asteptam sa apara concurenta din partea investitorilor chinezi ca