Google, cel mai important motor de cautare din lume, intentioneaza sa ofere servicii de intermediere a spatiului de reclama in 50 de cotidiane americane, in incercarea de a-si extinde activitatile in afara Internetului. Google vrea sa testeze serviciul Print Ads, care va plasa reclame in ziare precum New York Post sau Washington Post, pentru o perioada de trei luni.
In cazul in care testul se incheie cu succes, Google ar putea propune serviciul sutelor de mii de clienti ai programelor de publicitate pe Internet. "Serviciul le ofera advertiserilor acces la o retea de ziare, prin intermediul unei interfete online, si abilitatea de a ajunge la o noua baza de clienti", a declarat Michael Mayzel, purtatorul de cuvant al Google, citat de Reuters, preluat de Mediafax.
Google, cel mai important motor de cautare din lume, intentioneaza sa ofere servicii de intermediere a spatiului de reclama in 50 de cotidiane americane, in incercarea de a-si extinde activitatile in afara Internetului. Google vrea sa testeze serviciul Print Ads, care va plasa reclame in ziare precum New York Post sau Washington Post, pentru o perioada de trei luni.
In cazul in care testul se incheie cu succes, Google ar putea propune serviciul sutelor de mii de clienti ai programelor de publicitate pe Internet. "Serviciul le ofera advertiserilor acces la o retea de ziare, prin intermediul unei interfete online, si abilitatea de a ajunge la o noua baza de clienti", a declarat Michael Mayzel, purtatorul de cuvant al Google, citat de Reuters, preluat de Mediafax.