David Jones, CEO a intregii retele Euro RSCG Worldwide, a declarat in cadrul unei conferinte ca intr-o lume in schimbare, trebuie sa �get on and do it\" si nicidecum sa incercam sa redefinim creativitatea in publicitate.
Mai mult decat atat, oamenii din publicitate nu trebuie neaparat sa se gandeasca la ei insisi ca si creatori de advertising ci ca si creatori de continut in forma restransa, a adaugat David Jones in cadrul conferintei "Idea Conference: Redefining Creativity", gazduita de publicatia �Advertising Age�.
Dupa vizionarea animatiei comice �Dilbert�, in care personajele descriu o zi petrecuta la birou - �Ca de obicei, am lucrat pana la miezul noptii, inrautatind o prezentare penru o intalnire care nu va avea loc pentru un proiect care nu exista� - Jones, a vorbit despre solutiile evolutiei industriei de advertising din intreaga lume. Primul sfat oferit: �Nu va mai faceti griji pentru reclamele de 30 de secunde de la televizor. Moartea spoturilor TV este supraevaluata si sa discuti despre asta inseamna sa pierzi esentialul. Industria noastra este cea mai buna din lume in ceea ce priveste forma restransa a continutului. Trebuie sa ne gandim la noi ca si creatori de continut in forma restransa, nu creatori de spoturi de 30 de secunde.�
Admitand ca fiind o reclama importanta pentru agentie, el a indicat spotul �Waterboy�, o reclama animata care se deruleaza pe parcursul a mai bine de doua minute, reclama creata si produsa de Euro RSCG din Paris. Sountrack-ul reclamei este un cover dupa imnul �We Will Rock You� a celor de la Queen, imn cantat de aceasta data de un elev francez. Reclama a avut un succes extraordinar in Franta, unde a fost lansat si un album care ulterior a castigat un disc de platina.
David Jones a mai pus in discutie si critici in ceea ce priveste un trend popular in publicitatea actuala: folosirea unui continut generat d