Real,- Hypermarket Romania si "galeriareal" au dezvoltat un concept prin care ofera noi oportunitati pentru companiile nationale si internationale interesate in a-si dezvolta afacerile in locatii prestigioase si bine plasate. Real,- Hypermarket Romania si "galeriareal" au organizat saptamana aceasta o conferinta la care au fost invitate peste 200 de companii nationale si internationale, in cadrul intalnirii fiind oferite informatii despre conceptul propus. "Cautam parteneri care sa se implice intr-un proiect in plina dezvoltare cu totul nou si modern. Parteneri care sunt in cautarea unor locatii cu notorietate, in vecinatatea unor branduri puternice. Venim in intampinarea dorintei de dezvoltare a partenerilor nostri, prin furnizarea mai multor locatii in care afacerile lor din domeniul retailului sa poata cunoaste succesul", a declarat directorul general al real,- Hypermarket Romania, John Rix.
Al treilea mare retailer la nivel mondial, real,- Hypermarket promite sa aduca succesul "deoarece combina accesul simplu al clientului la produse, dimensiunile generoase ale spatiului, structura clara a gamei de produse si un sortiment cuprinzator la preturi competitive. Beneficiind de un spatiu de vanzari cu suprafata de 6.000-8.000 metri patrati aferent magazinului real,- si spatiu de galerie care variaza intre 5.000 si 15.000 de metri patrati, in functie de locatie, "clientul gaseste rapid si cu usurinta toate produsele de uz cotidian, de la mancare, electrocasnice, IT si pana la imbracaminte, incaltaminte, jucarii etc. Galeria din fata hypermarketului real,- ofera o serie de posibilitati care vin in completarea gamei sortimentale a hypermarketului si cresc atractivitatea fiecarei locatii."
Initiatorii programului au prezentat strategia de extindere a retelei de hypermarketuri real,- si oportunitatile create pentru partenerii care doresc sa se alature acestui co