Din Piaţa Victoriei până la Unirii sunt în permanenţă sute de maşini care încearcă să traverseze oraşul. şi pentru că intrările şi ieşirile din centru sunt, la rândul lor, aglomerate, Din Piaţa Victoriei până la Unirii sunt în permanenţă sute de maşini care încearcă să traverseze oraşul. şi pentru că intrările şi ieşirile din centru sunt, la rândul lor, aglomerate, se formează mai multe "dopuri" care încetinesc circulaţia. Măsura autorităţilor de a interzice efectiv parcarea pe Bd. Magheru, de exemplu, nu oferă decât mai mult loc pentru maşinile care stau la cozi interminabile. Atâta timp cât pe străzile adiacente centrului se circulă pe câte o singură bandă, din cauza maşinilor parcate aiurea, este puţin probabil să se poată fluidiza circulaţia. "Mi-a luat şi mai bine de o oră să ajung din Victoriei până la Unirii! şi asta într-o miercuri seara!", ne-a spus Mihai Cernea, un taximetrist care a parcurs această porţiune de sute de ori.
Aglomeraţie europeană
"Am renunţat la maşină. O mai folosesc când plec din oraş, seara sau dacă e foarte urât afară", spunea Mircea Nicula, un tânăr care încerca să traverseze Bd. Magheru, făcând slalom printre maşinile oprite pe trecerea de pietoni. "N-are rost să mă enervez inutil. Fac prea mult până la destinaţie, şi acolo mă mai chinui măcar 10 minute să parchez. Dacă nu se iau măsuri efective să se mai fluidizeze traficul, mă las de şofat", spunea el. "Da, e normal ce se întâmplă", a intrat în discuţie un alt şofer, care îşi lăsase maşina parcată în spatele blocului. "Văd mereu când sunt la volan că peste jumătate din şoferii din jur nu au ce căuta pe stradă. Pur şi simplu nu ştiu să conducă, nu au bun-simţ la volan. Cum să nu fie sute de accidente în fiecare zi şi ambuteiaje întregi, când o singură maşină poate bloca un sens întreg", spunea el. Iar valoarea şoferului bucureştean este contestată de mulţi. "Din zece oame