Intercontinental, Crowne Plaza, Howard Johnson şi Casa Capşa."Clienţii care aleg să petreacă noaptea de Revelion la un hotel de 5 stele sunt în principiu oameni cu venituri medium-high şi high, Intercontinental, Crowne Plaza, Howard Johnson şi Casa Capşa.
"Clienţii care aleg să petreacă noaptea de Revelion la un hotel de 5 stele sunt în principiu oameni cu venituri medium-high şi high, cu vârste cuprinse între 30 şi 50 de ani, marea majoritate de naţionalitate română - 98%", spune Andreea Cristoforidis, PR Manager al hotelului de cinci stele Intercontinental din Bucureşti. Potrivit acesteia, clienţii unui astfel de pachet sunt persoane care, din cauza profesiei - nu pot lipsi o perioadă lungă de la birou - sau a preferinţelor personale, nu vor să meargă într-o excursie exotică în perioada Sărbătorilor.
"Mulţi preferă să petreacă ziua de Crăciun cu familia şi Revelionul - cu prietenii. Sunt oameni care doresc să vină într-un grup de prieteni cu 4-8 persoane, vor să savureze o petrecere bună, mâncare şi servicii de calitate", a adăugat Cristoforidis. Ea estimează că hotelul va avea circa 430 de clienţi în cele două săli în care organizează petreceri de Anul Nou. Tariful variază între 610 şi 680 RON de persoană (aproape 200 de euro).
"Aproape toate hotelurile şi-au păstrat nivelul tarifelor comparativ cu anul trecut. Motivele sunt creşterea concurenţei pe piaţă - atât din partea hotelurilor de cinci stele, cât şi din partea restaurantelor şi cluburilor -, dar şi obiceiul din ce în ce mai frecvent al românilor de a pleca spre destinaţii mai însorite în acea perioadă", explică reprezentantul Intercontinental. Pe de altă parte, precizează Cristoforidis, în privinţa strategiei se remarcă oferte din ce în ce mai interesante din partea hotelurilor - divertisment cât mai spectaculos, oferte adiacente, meniuri cât mai selecte.
Mai mult, hotelierii au şi