Compania Interbrew Romania a inregistrat o crestere cu 31,6% a vanzarilor pe primele noua luni ale anului, pe fondul cresterii pietei cu 20 la suta. "Rezultatele se datoreaza in principal succesului obtinut cu marca Bergenbier, care inregistreaza cresteri de vanzari mai mari decat cresterea pietei berii in primele noua luni, pozitiei noastre puternice in segmentul premium cu Stella Artois si Beck's, care impreuna au o crestere de 24,5 la suta, si evolutiei spectaculoase in segmentul berii imbuteliate la PET (...)", a declarat directorul general Interbrew Romania, Mihai Ghyka.
Potrivit datelor furnizate de companie, cota de piata a Interbrew dupa primele noua luni din 2006 este de 21,9%.
Interbrew este unul dintre cei mai activi producatori de bere de pe piata romaneasca, detinand in industria berii pozitia a III-a, cu o cota de piata de 21,5 la suta la finalul anului 2005, conform datelor de retail audit MEMRB Romania.
Interbrew este filiala locala a concernului multinational InBev, numarul 1 in topul mondial al producatorilor de bere.
Dupa primele noua luni din 2006, rezultatele InBev arata o crestere organica de 4,6 la suta fata de anul precedent. Europa Centrala si de Est este in continuare unul dintre motoarele de crestere pentru InBev, cele 14,8 procente castigate in zona fiind datorate in principal rezultatelor bune obtinute in Romania (31,6 la suta), Rusia (16,2 la suta) si Ucraina (22,5 la suta).
Interbrew Romania este unul dintre cei mai activi producatori de bere de pe piata romaneasca, detinand in industria berii pozitia a 3-a, cu o cota de piata de 21,5 % la finalul anului 2005, conform datelor de retail audit MEMRB Romania.
Piata berii in Romania, ca volum de vanzari, s-a ridicat in 2005 la circa 13,9 milioane de hectolitri, ceea ce inseamna aproximativ 600 de milioane de euro.
Pe piata romaneasca a berii acti