Producatorul de mezeluri german Reinert a anuntat ca intentioneaza sa devina unul dintre cei mai importanti investitori in publicitate si difuzori pe canalele media din Romania, pentru pregatirea lansarii pe piata a produselor grupului. "Vom fi o firma de marketing si vanzari care si produce", a declarat intr-o conferinta Ovidiu Bocaniciu, directorul general pentru Romania al grupului Reinert. Conform spuselor lui Bocaniciu, nu se poate vorbi deocamdata de cifre concrete, pentru ca strategia de promovare este in concepere, dar sumele alocate vor fi suficiente pentru a se atinge scopul grupului: sa devina unul dintre cei mai importanti 5 producatori de mezeluri din tara. "Suntem constienti ca vanzarile fara un suport de marketing nu pot evolua. Ne intereseaza sa aparem atat pe suport vizual, scris, cat si outdoor. Ne propunem, de ce nu, sa devenim chiar liderul acestui tip de comunicare", a mai spus Bocaniciu. "Vrem recunoasterea brand-ului Reinert atat pe sortimente romanesti, cat si pe cele germane", mai spune Bocaniciu. Pentru atingerea acestui scop, deja Reinert a intrat in parteneriat cu cativa dintre cei mai importanti actori de pe piata. Astfel, pentru departamentul de marketing partener este Mercury Promotions, la vanzari, Whiteland Sales&Market, iar pentru relatia media, Reinert a ales partener societatea InitiativeMedia.
Vor vinde, initial, doar la intern
Grupul Reinert a inaugurat recent o fabrica de productie mezeluri langa Brasov, in care a investit 17 mil. euro si care va asigura, pana in decembrie, circa 80 de locuri de munca. Investitia, de tip greenfield, este prima din afara Germaniei si va avea o capacitate initiala de 12.500 tone anual. "Fabrica este insa construita modular, asa ca avem in plan extinderea, astfel incat sa ajungem, in doi ani, la o capacitate de productie de 25.000 tone anual", a afirmat Bocaniciu.
Po